Skogen i helgen februari 12, 2017februari 12, 2017 | 0 Comment Denna lördag var jag och Doris tillsammans med Mats och Mila i skogarna i Rönningeområdet. Det blev några fina timmar tillsammans. Doris var bra trött när vi kom hem. Dela det här:E-postGillaGilla Laddar in … Relaterade Inläggsnavigering PREVIOUS Previous post: Halloumi tillverkningNEXT Next post: Nytt bryggverk och premiär Related Posts Fantastisk dag i uruselt väderFantastisk dag i uruselt väder I 4 plusgrader och dimma så gav vi oss ut. Vi det vill säga Cilla, Mats, jag själv och hundarna Winston och Doris. Vi tog en tur ut till Skarpö READ MOREREAD MORE En ny lunch med AndersEn ny lunch med Anders Med oss idag var Fido och Eddie. För den senare var det första gången. READ MOREREAD MORE
Fantastisk dag i uruselt väderFantastisk dag i uruselt väder I 4 plusgrader och dimma så gav vi oss ut. Vi det vill säga Cilla, Mats, jag själv och hundarna Winston och Doris. Vi tog en tur ut till Skarpö READ MOREREAD MORE
En ny lunch med AndersEn ny lunch med Anders Med oss idag var Fido och Eddie. För den senare var det första gången. READ MOREREAD MORE