Småttingarna ute! Här är är hela gänget i O-kullen ute och leker. Mamma Doris är så nöjd och glad att få visa omgivningen. Klicka på mera så ser du filmen
Enligt traditionen är denna kväll en förbrödring med våra vänner i Danmark ??. I år började vi med att göra en tur till Skarpö där vi inmundigade lunch ?