Rökta nötter

Idag fixar jag lite snacks. Rökt nötter!

Jag använder cashewnötter som jag blöter och sedan strör på en rubbing.

Southside Market Fajita Seasoning

Jag låter de gå i smakerna på låg temp, under 100 grader i ca 2 timmar tills de är torra. 

Nu skall de bra svalna och sedan är det bara att hugga in. 

Etiketter:

Related Posts

WagamamaWagamama

Nu skall det ätas Ramen.  Vi är på Wagamama för att äta japanskt. Efter att sett Chefs tanke och avsnittet om amerikanen som reste till Japan och blev ramen kock

%d bloggare gillar detta: