Skarpö den 4/3 mars 4, 2017mars 4, 2017 | 0 Comment Jag och Doris är här ute för att äta lunch. Blåser och är lite ruggigt men otroligt skönt. IMG_0332 Dela det här:E-postGillaGilla Laddar in … Relaterade Inläggsnavigering PREVIOUS Previous post: Gitarrkurs på KulturamaNEXT Next post: Bryggdag med Anders Related Posts Fantastisk höst i skärgårdenFantastisk höst i skärgården En fantastisk höstdag i skärgården dock rätt mycket vind men sol. READ MOREREAD MORE Min första sågMin första såg Sågen är tillverkad med hjälp av endast kniv, yxa, navare och sågbladet. Ett litet pilligt jobb. READ MOREREAD MORE
Fantastisk höst i skärgårdenFantastisk höst i skärgården En fantastisk höstdag i skärgården dock rätt mycket vind men sol. READ MOREREAD MORE
Min första sågMin första såg Sågen är tillverkad med hjälp av endast kniv, yxa, navare och sågbladet. Ett litet pilligt jobb. READ MOREREAD MORE