Vinterdag på Skarpö februari 4, 2017februari 4, 2017 | 0 Comment Doris och jag har varit en natt på Skarpö för att andas frisk luft och för D springa. Dela det här:E-postGillaGilla Laddar in … Relaterade Inläggsnavigering PREVIOUS Previous post: Öl som provadesNEXT Next post: Halloumi tillverkning Related Posts Fantastisk dag i uruselt väderFantastisk dag i uruselt väder I 4 plusgrader och dimma så gav vi oss ut. Vi det vill säga Cilla, Mats, jag själv och hundarna Winston och Doris. Vi tog en tur ut till Skarpö READ MOREREAD MORE Nu har det varit varmt bra längeNu har det varit varmt bra länge Nu har det vara varmt länge i Sverige. Vi här ute på Skarpö har vi vänt på dygnet då det är för varmt att göra saker på dagen. Det ända READ MOREREAD MORE
Fantastisk dag i uruselt väderFantastisk dag i uruselt väder I 4 plusgrader och dimma så gav vi oss ut. Vi det vill säga Cilla, Mats, jag själv och hundarna Winston och Doris. Vi tog en tur ut till Skarpö READ MOREREAD MORE
Nu har det varit varmt bra längeNu har det varit varmt bra länge Nu har det vara varmt länge i Sverige. Vi här ute på Skarpö har vi vänt på dygnet då det är för varmt att göra saker på dagen. Det ända READ MOREREAD MORE