Min första runda med Angarngruppen

Denna onsdag, 5/1 2022, genomförde jag min första runda med Angarngruppen oC Angarnssjöäng.

Nedan finns en länk till Angarnsgruppens rapport fån rundan

Örsta
Trevligt gäng vid fikarast
En fjällvråk

Related Posts

Nytt kryss.Nytt kryss.

Hade lite tid över och tänkte att det skulle vara kul att få tag i Nötkråkan som har vistats i Enskede under veckan. Kom bara in i Triangelparken så satt

Julöl 2020Julöl 2020

Nu är ölen på flaska och håller på att kolsyra sig. Det är en Amerikansk Porter som är smaksatt med ingefära, muskot, kanel och rom. Namnet är Pandamic Christmas. Lite

%d bloggare gillar detta: