Enligt traditionen är denna kväll en förbrödring med våra vänner i Danmark ??. I år började vi med att göra en tur till Skarpö där vi inmundigade lunch ?
Fredag den3/3 till den 5/3 var ett glatt gäng på jakt efter fåglar i Norra Gästrikland och Södra Hälsingland. Vi kallade resan Lavskrika resa då den fågel var det stora