Högt vatten! januari 1, 2017januari 1, 2017 | 0 Comment Det är inte ofta som vattnet är så högt att vår strand är under vatten. Men 2017 års första dag så var det så. Dela det här:E-postGillaGilla Laddar in … Relaterade Inläggsnavigering PREVIOUS Previous post: Gott Nytt År!NEXT Next post: Skarpö 1/1 2017 Related Posts Fantastisk höst i skärgårdenFantastisk höst i skärgården En fantastisk höstdag i skärgården dock rätt mycket vind men sol. READ MOREREAD MORE Fantastisk dag i uruselt väderFantastisk dag i uruselt väder I 4 plusgrader och dimma så gav vi oss ut. Vi det vill säga Cilla, Mats, jag själv och hundarna Winston och Doris. Vi tog en tur ut till Skarpö READ MOREREAD MORE
Fantastisk höst i skärgårdenFantastisk höst i skärgården En fantastisk höstdag i skärgården dock rätt mycket vind men sol. READ MOREREAD MORE
Fantastisk dag i uruselt väderFantastisk dag i uruselt väder I 4 plusgrader och dimma så gav vi oss ut. Vi det vill säga Cilla, Mats, jag själv och hundarna Winston och Doris. Vi tog en tur ut till Skarpö READ MOREREAD MORE